Polityka Jakości i Środowiska |
|
|
|
Trojpol Sp. z o.o. prowadząc działalność w zakresie zbierania, przetwarzania, transportu oraz hurtowego obrotu złomami metali dąży do uzyskania silnej i stabilnej pozycji na rynku poprzez:
- dotrzymywanie uzgodnionych z Klientami standardów jakościowych dostaw surowców hutniczych,
- utrzymywanie ciągłego kontaktu oraz stałe zwiększanie satysfakcji Klienta,
- budowanie pozytywnych relacji z dostawcami surowców złomowych
- stałe zwiększanie ilości zebranych z rynku odpadów w postaci złomów metali, które za pośrednictwem Trojpol Sp. z o.o. przekazywane są do recyklingu.
W celu realizacji powyższych zasad Zarząd firmy:
- moderuje i wspiera ciągłe doskonalenie procesów we wszystkich obszarach działalności firmy oraz w osiąganiu wyznaczonych celów jakościowych i środowiskowych,
- deklaruje spełnianie mających zastosowanie wymagań wynikających z przepisów prawnych i innych dotyczących środowiska oraz procesów biznesowych,
- w regularnych odstępach czasu weryfikuje skuteczność działania Systemu Zarządzania Jakością i Środowiskiem dla potwierdzenia jego przydatności i zgodności z wymaganiami,
- zapewnia zasoby dla prowadzenia działań zmierzających do zwiększenia efektywności, w tym eliminowania reklamacji i ich skutków, zmniejszania oddziaływania na środowisko naturalne,
- dąży do stałego podnoszenia kompetencji pracowników firmy w zakresie jakości i świadomości ekologicznej.
Wszystkie wymienione cele Polityki Jakości i Środowiska gwarantują stały rozwój przedsiębiorstwa, wzrost konkurencyjności oraz coraz lepsze przystosowanie do zmieniających się warunków.
Zarząd Trojpol Sp. z o.o. zapewnia, że powyższa Polityka jest publicznie dostępna, wdrożona i utrzymywana przez wszystkich pracowników, a jej adekwatność okresowo oceniana.
ISO 9001:2015 (PL)
|
ISO 9001:2015 (EN)
|
ISO 14001:2015 (PL)
|
ISO 14001:2015 (EN)
|
|
|
|
|
|
|
.pdf
|
.pdf
|
.pdf
|
.pdf
|
|
|